Müştəri Məmnuniyyəti və Onlayn satışlar üzrə operator
Tələblər
Maaş:
Müsahibə əsasında
Əlaqədar şəxs:
HR
Email:
Əlavə olunma tarixi:
18 Noy 2021
Bitmə tarixi:
18 Dek 2021
Haqqında
- Çağrı Mərkəzinə daxil olan zəngləri qəbul etmək;
- Müştərilərin sorğularını operativ cavablandırmaq və ya müraciətləri uyğun şöbələrə yönləndirmək;
- Müştəriləri məhsullar və kampaniyalar haqqında dəqiq məlumatlandırmaq ;
- Müştəri məmnuniyyətinin davamlılığını qorumaq üçün onların tələb və şikayətlərini dinləmək;
- Məlumatların şirkətin CRM bazasına daxil etmək;
- Müraciətlər üzrə gündəlik hesabatların hazırlanması;