Müştəri Məmnuniyyəti və Onlayn satışlar üzrə operator

Tələblər

Maaş:
Müsahibə əsasında
Əlaqədar şəxs:
HR
Email:
Əlavə olunma tarixi:
18 Noy 2021
Bitmə tarixi:
18 Dek 2021

Haqqında

  • Çağrı Mərkəzinə daxil olan zəngləri qəbul etmək;
  • Müştərilərin sorğularını operativ cavablandırmaq və ya müraciətləri uyğun şöbələrə yönləndirmək;
  • Müştəriləri məhsullar və kampaniyalar haqqında dəqiq məlumatlandırmaq ;
  • Müştəri məmnuniyyətinin davamlılığını qorumaq üçün onların tələb və şikayətlərini dinləmək;
  • Məlumatların şirkətin CRM bazasına daxil etmək;
  • Müraciətlər üzrə gündəlik hesabatların hazırlanması;