Ofis Meneceri
Ali
Tələblər
Maaş:
Müsahibə əsasında
Əlaqədar şəxs:
HR
Email:
Əlavə olunma tarixi:
16 Noy 2021
Bitmə tarixi:
16 Dek 2021
Haqqında
- Ofis fəaliyyətinin təmin edilməsi;
- Daxil və xaric olan sənədlərin qeydiyyatının aparılması;
- Telefon zənglərinə cavab verilməsi;
- Təşkilatlara, dövlət strukturlarına, xarici səfirliklərə, yerli və xarici şirkətlərə məktubların hazırlanması;
- Şirkətin xarici qonaqlarının qəbulu və yerləşdirilməsi, habelə müxtəlif sosial tədbirlərə xidmət üzrə bütün zəruri işlərin görülməsi (nəqliyyat, nümayəndəlik malları, suvenir məhsulları və i.a.);
- Dəvət edilən məktubların, vizaların, biletlərin və şirkətin işçilərinin xaricdə yerləşdirilməsinin təşkili;
- Ofisə və onun işçilərinə lazım olan firma blanklarının, vizit kartlarının və digər məhsulların sifarişi;
- Ofisdə texniki vasitələrin vəziyyətinə nəzarət;
- Ofis işçilərinin lazımi dəftərxana ləvazimatı ilə təmin edilməsinə nəzarət;
- Müxtəlif təşkilatlarla müqavilə əsasında iş aparılması;
- Əsas vəsaitlərlə iş, sıradan çıxmış vasitələrin alınması və hesabdan silinməsi;
- Maddi qiymətlilərin uçotu, onlar barədə müntəzəm olaraq mühasibatlığa hesabat verilməsi və inventarizasiyanın aparılması.
- İş saatı Əmək Qanunvericiliyinə uyğun tənzimlənir;
- İşə qəbul Əmək Qanunvericiliyinə uyğun olaraq həyata keçirilir.